کسب رتبه برتر مستند پیک کتاب رسان در جشنواره عمار 

کسب رتبه برتر مستند پیک کتاب رسان در جشنواره عمار 

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که به صورت زنده از شبکه افق پخش شد، مستند پیک کتاب رسان کاری از گروه فیلم سازی کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت، رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که به صورت زنده از شبکه افق پخش شد، مستند پیک کتاب رسان کاری از گروه فیلم سازی کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت، رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: پیک کتاب رسان طرحی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که سال گذشته هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی به صورت محله محور اجرا شد.



وی افزود: در این طرح چند نفر از بچه های مسجدی عضو کانون، برای امانت دادن کتاب های مورد نیاز اهالی محله مسجد و محله های همجوار با دوچرخه کتاب ها را به آنها تحویل دادند.



خوبی زاده بیان کرد: کانون فرهنگی هنری مصباح یکی از کانون های برتر جنوب کرمان است که از سال ۱۳۹۱به طور تخصصی در عرصه فیلم و مستند سازی فعالیت دارد و سال گذشته به منظور معرفی طرح پیک کتاب رسانه اقدام به ساخت مستند آن کرد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، تربیت هنرمند متعهد و تولید هنر متعهد است و تحقق این مهم را در دستور کار قرار داده است.



وی کانون های مساجد را سرچشمه هنر متعهد برشمرد و ادامه داد: کانون های مساجد می توانند با جذب و استعدادیابی نیروهای نوجوان و جوان و نیز آموزش مهارت های هنری به آنها، نسبت به تربیت هنرمند متعهد و تولید هنر متعهد اقدام کنند.


خوبی زاده اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که علی رغم نبود زیرساخت های لازم اما تلاش و کوشش هنرمندان متعهد کانون فرهنگی هنری مصباح در تولید یک اثر هنری متعهد نتیجه بخش بوده و مستند تولیدی این کانون در جشنواره عمار رتبه برتر را کسب کرد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: یکی از برنامه های کانون های مساجد در این روزهای کرونایی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و با الگو گرفتن از برنامه شاخص رواق کتاب ذیل طرح ملی ایران قوی، در حال فعالیت هستند.

پایان پیام/ 586